درب ضد سرقت نئوکلاسیک باعث نجات شکارچی از دست گرگ شد

درب ضد سرقت نئوکلاسیک برخی تولیدکنندگان کوچکی که قیمت پایین را دنبال می‌کنند، مجهز به قفل‌های بی‌کیفیت تولید شده توسط قفل‌های کوچک هستند که بیشتر از 1.5-2 میلی متری است که وزارت امنیت عمومی تجویز کرده است.

بعضی از این ورق های فولادی اصلاً نیستند ورق چدنی بدلی یا بدلی استیل هستند  ورق هستند و برخی از آنها واجد شرایط نیستند از قفل‌های مکانیکی، قفل‌های الکترونیکی، قفل‌های اثرانگشتی تا قفل‌های #39 امروزی.

کت ادعایی GG از eged; مهم نیست که دزد چقدر باهوش است GG # 39 t T نمی تواند قفل ضد سرقت الکترونیکی را باز کند!”؛ چگونه می توان GG Quetta را بیرونی ها باز نکرد، بلوک اصلی، GG Quetta.

به طوری که ضد سرقت استفاده از قفل در عصر الکترونیکی مد غیر محرک است، از سرقت غیرفعال گرفته تا کت های GG، سارقان را از درب GG دور نگه می دارد ضد سرقت پویا، به طوری که امنیت قفل را به طور کامل حل می کند و قابل استفاده است.

درب

نمی توان با مشکل جهانی هماهنگ کرد درب امنیتی است، صنعت قفل ضد سرقت در مورد موضوع داغ نگران است نکته های حرفه ای: کاربران درب های امنیتی باید درک کنند که خرید درب ضد سرقت کلید این است که قفل ضد سرقت را انتخاب کنید.

برای یک درب با سوراخ های نصب دوبل استاندارد، کاربر می تواند تمام مراحل نصب را تنها با چند پیچ ​​تکمیل کند این قفل می تواند 30 تا 120 اثر انگشت را با عملکرد زنگ مغناطیسی و عملکرد فرمان صوتی نگه دارد.

اما اگر قسمت های مغناطیسی و تشخیص اثر انگشت قفل اثر انگشت فرسوده شود، عملکرد آن ضعیف شده یا از بین می رود قفل الکترونیکی خالص ضد سرقت: خبرنگار برای آزمایش، نوعی قفل ضد سرقت الکترونیکی خالص را در بازار پیدا کرد.

گفته می شود که باز کردن قفل، ضد قفل و زنگ هشدار را یکپارچه می کند هیچ کلید سنتی وجود ندارد و فقط یک کنترل از راه دور کوچک وجود دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.