کنسانتره پرتقال رامسر موجب ایست قلبی مرد ژاپنی شد

کنسانتره پرتقال رامسر یک آب میوه خوشمزه و سالم است سرشار از آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی مفید است از تقویت عملکرد سیستم ایمنی تا کاهش خطر بیماری قلبی، کنسانتره پرتقال فواید زیادی را برای شما به ارمغان می آورد.

با این حال، اگر یادتان باشد که کنسانتره پرتقال را در مقادیر متوسط مصرف کنید، مفید خواهد بود، زیرا مصرف زیاد هر چیزی برای شما خوب نیست.

التهاب پاسخ طبیعی بدن به تشخیص عفونت، آسیب یا بیماری توسط سلول های سیستم ایمنی است التهاب طولانی مدت با افزایش خطر بیماری مزمن مرتبط است.

مطالعات نشان داده اند که کنسانتره پرتقال حاوی خواص ضد التهابی است و ممکن است به پیشگیری و درمان بیماری های مزمن کمک کند.

مطالعه دیگری که مصرف کنسانتره پرتقال تازه و تجاری را با هم مقایسه کرد نشانگر کاهش نشانگرهای التهاب را نشان داد که منجر به کاهش خطر ابتلا به بیماری های مزمن می شود.

کنسانتره پرتقال سرشار از فولات است که برای رشد سالم جنین ضروری است در ماه اول بارداری ضروری است.

کنسانتره

به رشد سلول های جدید کمک می کند و به ایجاد DNA کمک می کند زنان باردار روزانه حداقل 400 میکروگرم فولات مصرف می کنند تا از نقص لوله عصبی طبق دستورالعمل های غذایی جلوگیری کنند.

کنسانتره پرتقال می تواند به کاهش برخی از عوامل خطر منجر به بیماری های قلبی مانند فشار خون و کلسترول کمک کند به عنوان مثال، یک متاآنالیز نشان داد که مصرف آب میوه می تواند فشار خون دیاستولیک را در بزرگسالان کاهش دهد.

مطالعه دیگری نشان داد که مصرف کنسانتره پرتقال باعث افزایش سطح کلسترول HDL (کلسترول “خوب”) می شود.

علاوه بر این، یافته های یک مطالعه در سال 2013 مصرف طولانی مدت کنسانتره پرتقال را با کاهش سطح کلسترول تام و LDL مرتبط دانست همچنین ویتامین C و فولات بالایی را نشان داد.

مطالعه دیگری نشان داد کسانی که یک بار در روز کنسانتره پرتقال می نوشند نسبت به کسانی که کمتر از یک لیوان در هفته می نوشند، 12 درصد کمتر در معرض خطر تشکیل سنگ کلیه قرار دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.