قیمت ارزان گلاب دو آتیشه شیراز

گلاب شیراز یکی از بهترین مدل گلاب و درجه یک ترین نوع آن است که در بازار این شهر وجود دارد. مراکز زیادی در شیراز هستند که انواع گلاب درجه یک و دو آتیشه و …. را به خرایداران و طرفدارانی که به دنبال برند های خاص هستند عرضه می نمایند. قیمت گلاب دو آتیشه شیراز با توجه به کیفیت متفاوت می باشد ولی چون مردم به دنبال گلاب درجه یک هستند در صورت پیدا کردن گلاب با کیفیت با هر قیمتی آن را خریداری می کنند به خاطر همین بازار گلاب در شیراز بسیار پر رونق است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت ارزان گلاب دو آتیشه شیراز

قیمت گلاب شیراز

قیمت گلاب شیراز به خاطر علاقه زیادی که مردم شیراز و حتی سایر شهرها به مصرف گلاب دارند میزان عرضه آن نسبت به عرقیات دیگر خیلی بیشتر است و فروش بسیار خوبی دارد. تولید کننده های گلاب در شیراز به خاطر تقاضای زیاد سعی می کنند محصول خود را از طریق نمایندگی ها در سطح شهر عرضه کنند. یکی از بزرگ ترین قطب های تولید کننده گلاب استان شیراز می باشد که دقیقا می توان گفت این استان بیشترین میزان تولید را دارد به خاطر همین گلاب شیراز قیمت ارزان تری دارد و به نسبت شهرهایی چون کاشان و غیره قیمت و کیفیت مناسب تری دارد. به همین دلیل طرفداران زیادی پیدا کرده و بازار فروش آن بسیار پر رونق می باشد.

گلاب دو‌آتیشه یکی از بهترین و پرطرفدار ترین نوع گلاب است که قیمت نسبتا بالاتری هم دارد به همین خاطر این نوع گلاب در شهرهایی که قدرت خرید مردم پایین است با عرضه و استقبال کمی روبرو می شود. گلاب دو آتیشه بیشتر به صورت سفارشی تولید می شود و به خاطر نوع تولید و کیفیت خوب قیمت بالاتری دارد در شهر های بزرگی چون تهران و شیراز تقاضا برای خرید گلاب دو آتیشه بیشتر است و فروشندگان و مراکزی که در این شهر ها گلاب عرضه می کنند فروش بیشتری خواهند داشت.

گلاب دو آتیشه نسبت به انواع معمولی موجود در بازار عطری چند برابری دارد و به طور متفاوتی هم درست می شود همچنین دارای خواص درمانی زیادی بوده و برای بدن بسیار مفید است. برای خرید گلاب دو آتیشه با کیفیت و اصل می توانید به سایت های معتبر مراجعه کرده و بهترین و مرغوب ترین نوع آن را با قیمت بسیار مناسب پیدا کنید و سفارش دهید.

فواید استفاده از گلاب

  • گلاب موجب آرامش می شود و توصیه می شود افرادی که استرس فراوان دارند گلاب دو آتیشه شیراز را بر روی کف دستان و صورت خود اسپری کنند تا بر استرس خود غلبه کنند.
  • استفاده از گلاب و مقداری روغن نارگیل قبل از خواب برای خانم ها فوق العاده است این گونه که با یک پنبه آغشته به گلاب صورت را بمالید و تاثیر شگفت انگیز آن را ببینید.
  • برای بیماری های گوارشی و گلو درد می توانید از دمنوش گلاب و گلبرگ های گل محمدی استفاده کنید و تاثیر عالی آن را ببینید.
  • از گلاب می توان برای تسکین التهابات لثه و از بین بردن بوی بد دهان استفاده کرد همچنین گلاب موجب کاهش حرارت بدن و فرو نشاندن عطش می شود.
  • گلاب مایعی است که در درمان آکنه پوست موثر بوده و خواص مرطوب کنندگی و آبرسانی دارد.
  • برای درمان تب استفاده از گلاب خنک بسیار موثر است
  • گلاب موجب بهبود سردرد ناشی از چشم درد و سرخی چشم می شود
  • استفاده از گلاب به زنان باردار برای زایمان راحت تر و دفع جفت توصیه می شود
  • استفاده از گلاب و گلیسیرین برای درمان ترک پاشنه پا بسیار مفید است
  • برای جلوگیری از نفخ استفاده از گلاب توصیه می شود زیرا گلاب باعث کاهش بادهای دستگاه گوارش می شود .

گلاب دو آتیشه شیراز

گلاب دو آتیشه شیراز گلاب دو آتیشه یکی از معروف ترین و پر طرفدارترین عرقیات است که مصارف گوناگونی در صنایع مختلف دارد این گلاب خوشبو بیشتر در شهرهایی چون کاشان، شیراز و تهران یافت می شود.

گلاب مایعی بسیار خوشبو می باشد که از عصاره گل محمدی به دست می آید و به خاطر عطر و بوی بی نظیرش در صنایع مختلفی به کار می رود برای مثال؛ از اسانس آن در پخت بسیاری از کیک و شیرینی ها استفاده می کنند و با بکارگیری در صنعت عطر سازی موجب شده طرفداران بسیار زیادی پیدا کند. علاوه بر این ها گلاب اصل مصارف دارو درمانی نیز دارد و می توان از آن برای درمان بیماری هایی چون برونشیت، تشنج، میگرن و غیره استفاده کرد.

گلاب گیری به روش های مختلفی صورت می گیرد به خاطر همین گلاب در انواع مختلفی وجود دارد که هرکدام نام های متفاوتی دارند. گلاب دو آتیشه شیراز یکی از این موارد است که روش تولید آن کاملا متفاوت است در این روش عمل تقطیر و گلاب گیری یک بار انجام می شود که با این کار گلاب اصل با بوی خاص و البته کمی تند به دست می آید.

گلاب دو آتیشه چیست؟

روش به دست آمدن این گلاب این گونه است که اول آب و گل محمدی را داخل دیگ های بزرگ ریخته عمل تقطیر روی آن انجام می شود سپس گلاب به دست آمده را به جای آب همراه با گل محمدی داخل دیگ ریخته و دوباره عمل تقطیر روی آن انجام می شود با این کار یک گلاب با غلظت بالا به دست می آید که به این گلاب به دست آمده گلاب دو آتیشه می‌گویند که دارای طعم تلخی می باشد. گلاب دو آتیشه شیراز یکی از بهترین و پر طرفدار ترین نوع گلاب است.

مصرف گلاب در تابستان به خصوص برای تهیه شربت زیاد است، خاصیت درمانی گلاب به خاطر طبع گرم و معتدل آن است که می توان برای تقویت قلب، معده و کبد مفید باشد. این عصاره بی نظیر دارای خاصیت آرامش بخش می باشد که یکی از ویژگی های اصلی آن به حساب می آید.

استفاده از ترکیب گلاب و گلیسیرین موجب نرمی و لطافت مو می شود. به افرادی که مو های فر دارند توصیه می شود از این ترکیب عالی استفاده کنند به این گونه که آن را روی پوست سر ماساژ داده، و بعد از گذشت 10 الی 15 دقیقه، موهای خود را با شامپو بشویند.

گلاب برای بهبود سردرد بسیار مفید است به افرادی که دچار سردرد های میگرنی می شوند توصیه می شود یک پارچه آغشته به گلاب را چند دقیقه ای بر روی پیشانی خود قرار دهند تا بهبود یابند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.