خرید اینترنتی گلاب قمصر کاشان

خرید اینترنتی گلاب قمصر ، گلاب به مایعی است که از تقطیر گل محمدی به دست می آید. اسانس گل گلاب یک از گرانترین اسانس‌های دنیا است و هر لیتر اسانس یا همان عطر خالص گل گلاب حدود ۲۳ هزار دلار قیمت دارد. فصل بهار بهترین زمان برای چیدن گل محمدی و تهیه گلاب از آن می باشد برای تهیه گلاب، مقدار مشخصی از گل محمدی را درون دیگ آب جوش می‌ریزند و آن را تقطیر می‌کنند تا پس از مدتی گلاب به دست آید. تفاوت انواع مختلف گلاب، در میزان گل محمدی است که برای تولید آن استفاده شده‌ است. گلاب رایحه ی خوشی دارد و از آن در صنعت عطرسازی استفاده می شود. گلاب علاوه بر صنعت عطرسازی، فواید درمانی بسیاری دارد و دارای خواص ضدالتهابی، ضدباکتریایی، ضد درد، ضد تشنج، ضد برونشیت و…

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

امروزه شهرستان کاشان بزرگترین تولیدکننده این محصول در جهان است و پس از کاشان شهر میمند در استان فارس عطر و گلاب گلسرخ ایران به علت شرایط مناسب آب و هوایی، از مرغوبیت خاصی برخوردار بوده و از شهرت جهانی برخوردار است.

انواع گلاب

گلاب سنگین (درجه یک) : گلاب سنگین یا گلاب ممتاز، نوعی گلاب درجه یک است که از تقطیر بین ۳۰ تا ۳۵ کیلوگرم گل محمدی به همراه ۸۰ لیتر آب به دست می‌آید. در نتیجه این فرایند، ۴۰ لیتر گلاب ممتاز به دست می‌آید. کیفیت این گلاب بسیار بالاست و غلظت خوبی نیز دارد، به همین دلیل می‌توان برای مصارف خانگی از آن استفاده کرد

گلاب سبک (درجه دو): در تهیه گلاب سبک، از حدود ۱۵ تا ۲۰ کیلوگرم گل محمدی استفاده می‌شود. به دلیل کاهش مقدار گل محمدی، گلاب سبک قیمت کمتری نسبت به گلاب ممتاز دارد.

گلاب دو آتشه :

برای تهیه گلاب دو آتشه پس از یکبار تقطیر و گلاب گیری روی گل های دیگ، گلاب به دست آمده قبلی را می ریزند.

گلاب سه آتشه (سه گل ) :

برای تهیه گلاب سه آتشه بر روی گلاب دو آتشه گل تازه ریخته و دوباره تقطیر می کنند.

گلاب پس از آب: در صورتی که بعد از فرایند گلاب‌گیری، روی تفاله‌های گل محمدی آب بریزیم و عمل تقطیر را مجدداً انجام دهیم، گلاب رقیقی به نام پس آب تولید می‌شود که کیفیت پایین و عطر کمی دارد.

گلاب یکی از پرمصرف ترین عرقیجات است که طبع آن گرم و معتدل می باشد

گلاب سرشار از ویتامین C، ویتامین E، تانن، پکتین، سیترنلول، گرانتول، استاروپنین و فنیل اتانول می باشد و دارای ترکیبات مفیدی مانند ترپن ها، گلیکوزیدها، فلاوونوئیدها، آنتوسیانین ها و… است.

گلاب برای بیماری‌های گوارشی مانند نفخ، دل به هم خوردگی و اسهال مزمن مفید است .گلاب در رفع دردهای روماتیسمی نیز مؤثر است. از بُخور گلاب می‌توان برای درمان گلودرد و بیماری‌های تنفسی استفاده نمود. – گلاب، قلب و معده را تقویت می‌کند، اضطراب را از دل دور می‌کند. گلاب بهترین نوشیدنی برای کسانی است که دچار خونریزی سینه و گلو هستند. گلاب ناراحتی سینه را از بین می‌برد و از ابتلا به بیهوشی جلوگیری می‌کند. نوشیدن گلاب خنک، گرمی درون را از بین می‌برد و بدن را تقویت می‌کند. بوییدن گلاب برای تقویت قلب و رفع بیهوشی و تقویت حواس باطنی مفید است. برای معالجه اشخاص گرمازده، بهترین راه خورانیدن گلاب همراه با مقداری یخ است، به قدری که تولید قی نموده و صفرا را خارج نماید. نوشیدن و بوییدن «گلاب» سردرد را برطرف می‌کند، مخصوصاً سردردی که در اثر استنشاق هوای آلوده یا شنیدن سر و صدا باشد،گلاب برای زنانی که دچار کاهش میل جنسی هستند مناسب است. از دیگر خواص آن درمان سوزش ادرار،رفع خستگی،درمان یبوست،درمان آفت دهان،درمان خشکی مخاط و خون ریزی،افزایش استحکام و تقویت لثه، پیشگیری از ابتلا به آلزایمر، رفع بی خوابی است

خواص گلاب برای پوست

گلاب دارای ترکیباتی است که برای محافظت از پوست مناسب می باشند و دارای خواص زیر برای پوست است :

پوست را نرم می کند و سبب درخششی سالم و طبیعی پوست می شود.

ترکیبات آنتی اکسیدانی گلاب باعث قوی شدن سلول های پوست می شود.

برای پاک کردن پوست از گلاب استفاده نمایید.

گلاب باعث متعادل کردن PH پوست می شود.

گلاب خاصیت ضد پیری دارد، مصرف گلاب به کاهش چین و چروک کمک و از پیری زودرس پوست خود جلوگیری می کند.

مصرف گلاب به صورت موضعی برای درمان اگزما، التهاب پوستی و آکنه و نیز اسکار، بریدگی ها و زخم ها مفید است.

گلاب مرطوب کننده، نرم کننده، خنک کننده پوست است.

ویتامین C موجود در گلاب برای رشد سالم پوست ضروری است و قرمزی پوست را کاهش می دهد.

برای درمان آفتاب سوختگی می توان از گلاب کمک گرفت.

مفید برای لب

گلاب سرشار از ویتامین A و C می باشد. ویتامین A برای ترمیم بافت پوست لب بسیار مؤثر است و ویتامین C با تولید کلاژن به محکم بودن ساختار لب کمک می کند.

فواید گلاب برای مو

گلاب با بهبود گردش خون رشد مو را تقویت می کند.

گلاب با احیای مو به نرم کردن مو، کنترل شوره و التهاب کمک می کند.

گلاب حتی برای رفع جوش‌های بدن نیز مؤثر است. برای این کار مقداری گلاب را با جوش شیرین مخلوط کنید تا خمیر نرمی به دست آید. سپس این خمیر را مدت یک ساعت یا تمام شب (موقع خواب) روی جوش‌های خود قرار دهید.

بوی گلاب تأثیر مستقیم بر آرامش روان دارد و هیجانات منفی و استرس را رفع می‌کند؛ همچنین از گلاب در مراسم‌های ختم و عزاداری نیز استفاده می‌شود.

خرید اینترنتی گلاب قمصر کاشان

خرید گلاب قمصر

خرید گلاب قمصر چند کارخانه و برند بسیار معروف در کاشان در حال فعالیت هستند که به سبب سابقه طولانی مدت در این زمینه بسیار پرطرفدار شده اند.

یکی از این برندهای سازنده، برند گلاب قمصر کاشان می باشد که بسیار پر آوازه می باشد

.گلاب قمصر کاشان که از مرغوب ترین انواع گلاب ایرانی و گلاب های صادراتی می باشد گلاب قمصر کاشان کیفیت فوق العاده دارد و طرفداران زیادی را به خود اختصاص می دهد زیرا طعم ارگانیک و خوب گلاب هر مصرف کننده ای را مست خود می کند.

گلاب اصل از نوع قمصر کاشان دارای ویژگی هایی می باشد که آن را از سایر انواع گلاب ها متمایز می کند از جمله:

دارای شفافیت چشمگیری است.در آن هیچگونه ناخالصی دیده نمیشود.یکنواخت و همگن است.رنگی ندارد.دارای عطر و بوی غلیظ و خوش است.طعم تلخ و سنگینی دارد.نسبت به انواع تقلبی قیمت بیشتری دارد.در کارخانه و برندهای معتبری تولید می‌کند

خرید گلاب قمصر کاشان

خرید گلاب قمصر کاشان شما میتوانید به صورت اینترنتی اقدام به خرید گلاب قمصر کاشان کنید

نحوه تشخیص گلاب اصل :

گلاب اصل، بوی مطبوع گل محمدی می دهد و فاقد بوی ترشیدگی است و رنگ آن شفاف، روشن، بدون رسوب است و طعم آن سنگین و کمی مایل به تلخی است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.