حوله انگلیش هوم که با افزایش دلار سروصدا به پا کرد

امروزه، یک فرد مدرن نمی تواند راحتی خانه را بدون منسوجات تری تصور کند، زیرا بسیاری از مردم دوست دارند پس از دوش گرفتن یا حمام، خود را در یک حوله انگلیش هوم نرم بپیچند.

اما اتفاق می افتد که پس از اولین شستشو، محصول ظاهر جذاب خود را از دست می دهد، سخت و ناخوشایند می شود. برای انتخاب بهترین گزینه ارزش انتخاب حوله های تری را دارد.

حوله های تری امروزه به دلیل نرمی و راحتی بالایی که در حین استفاده از آن ها ارائه می دهند، تقاضای زیادی دارند. چنین حوله هایی را می توان از پارچه های مختلف تهیه کرد، بنابراین ارزش دارد که با مواد ساخت آنها با جزئیات بیشتری آشنا شوید.

• پنبه. حوله های نخی کاملاً نرم و ظریف هستند و همچنین کاملاً قادر به جذب رطوبت هستند. ارزش ترجیح دادن پارچه های ساخته شده از پنبه آلی را دارد، زیرا بدون افزودن ترکیبات شیمیایی رشد می کند.

این پارچه سازگار با محیط زیست است. این گونه منسوجات از کشورهای مختلف مانند ترکمنستان، پاکستان، برزیل، ازبکستان، ترکیه و مصر آورده می شود.

• کتانی. اکثر مردم محصولات کتانی را دوست دارند، زیرا آنها با افزایش استحکام و عمر طولانی مشخص می شوند. کتانی ساختار متراکمی دارد، بنابراین این حوله در تماس با پوست، یک اثر ماساژ خفیف ایجاد می کند.

حوله

• بامبو. محصولات تری ساخته شده از موادی مانند بامبو به تازگی ظاهر شده اند. آنها با بافتی نرم و ظاهری زیبا به دلیل وجود درخشندگی جزئی توجه را به خود جلب می کنند که به آنها پیچیدگی و اصالت می بخشد.

یکی از ویژگی های بامبو خاصیت ضد باکتریایی آن است، بنابراین حوله های تری ساخته شده از این ماده تقاضای زیادی پیدا کرده اند.

قبل از خرید، باید با چیستی حوله ها آشنا شوید، اندازه های احتمالی و البته هدف آنها را در نظر بگیرید. آنها را می توان برای قسمت های مختلف بدن طراحی کرد، بنابراین انواع مختلفی از این حوله ها در بازار وجود دارد. ارزش آن را دارد که با جزئیات بیشتری در مورد رایج ترین انواع صحبت کنیم.

• حمام. چنین محصولاتی بزرگ هستند زیرا اغلب بعد از حمام و دوش گرفتن استفاده می شوند. بسیار خوشایند است که به طور کامل خود را در یک حوله نرم بپیچید.

طول محصول می تواند 150 یا 160 سانتی متر و عرض – 100 سانتی متر باشد. نسخه حمام باید کاملاً رطوبت را جذب کند، گرم باشد و همچنین با نرمی و لطافت مشخص شود.

• آشپزخانه. چنین محصولاتی با الزامات ویژه متمایز می شوند، زیرا در آشپزخانه نه تنها با کثیفی و چربی، بلکه با عوامل تهاجمی مختلفی که برای شستن ظروف استفاده می شود نیز در تماس است.

به طور معمول، حوله آشپزخانه را می توان برای دست، ظرف یا میز استفاده کرد. ارزش اولویت دادن به مواد با شمع کوتاه را دارد. اغلب، گزینه های وافل یا کتانی برای آشپزخانه انتخاب می شود.

• صورت. حوله باید بسیار نرم و ملایم باشد زیرا با پوست حساس صورت در تماس است. یک راه حل خوب برای شستشو، گزینه بامبو است. اندازه مطلوب 50 در 90 سانتی متر است.

• برای پاها و بازوها. محصولات این قسمت های بدن را می توان در یک مجموعه ارائه کرد. معمولا آنها در اندازه های کوچک ارائه می شوند، به عنوان مثال، 30×50 یا 40×70 سانتی متر. یک نیاز ویژه برای این گروه مطرح می شود – جذب عالی.

• عروسی. این گزینه نماد روز عروسی است. اکثر مدل ها از کتان ساخته شده اند. آنها اغلب با گلدوزی تزئین می شوند که کبوترها، قوها، لارک ها و همچنین نقاشی های گل را به تصویر می کشد. معمولا یک ست عروسی از چندین حوله تشکیل شده است.

• ماساژ دادن. این حوله ها از کتان و پنبه تشکیل شده اند. از آنجایی که آنها باید سفت و سخت باشند، به لطف این ترکیب، می توان عضلات را در طول عمل تسکین داد و آرام کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.