کلکسیون 50 هزارتایی از شوینده صورت نیتروژنا در برج میلاد تهران

شوینده های کف کننده با شوينده صورت نيتروژنا فرموله شده اند که مسئول تولید کف کفی مشخصه آنها هستند، شوينده صورت نيتروژنا ترکیبات شیمیایی هستند که روغن اضافی را امولسیون می کنند و با زباله های به دام افتاده متصل می شوند و سپس شسته می شوند.

سدیم لوریل سولفات یک سورفکتانت است که به طور گسترده در پاک کننده های کف کننده صورت استفاده می شود، سایر سورفکتانت های رایج شامل سدیم کوکویل ایزتیونات و سدیم لوروئیل لاکتیلات هستند.

این نوع پاک‌کننده به دلیل قابلیت نفوذ در عمق منافذ، نسبت به پاک‌کننده‌های ژلی یا کرمی، پاک‌سازی کامل‌تری را ارائه می‌کند، برای حفظ سلامت پوست خود، مهم است که یک شوينده صورت نيتروژنا کف کننده را انتخاب کنید که با موادی ساخته شده باشد که نگرانی های پوست شما را هدف قرار داده و با نوع پوست شما سازگار است.

شوینده

اگر پوست چرب دارید، از یک شوینده صورت که حاوی خواص مبارزه با چربی است بهره مند خواهید شد، پوست مختلط با فرمول ملایمی که حاوی مواد آبرسان است به خوبی عمل می کند، برای پوست های مستعد آکنه، افزودن عوامل ضد التهابی و ضد باکتریایی می تواند به پاکسازی ضایعات آکنه و محافظت از پوست در برابر تحریک بیشتر کمک کند.

برخی از شوینده‌های کف‌دار حاوی موادی هستند که می‌توانند برای هر نوع پوستی زبر باشند و باید از مصرف آنها اجتناب شود، این مواد شامل عطرهای مصنوعی، پارابن ها و الکل ها هستند.

از پاک کننده های حاوی صابون نیز باید خودداری کرد، صابون یک ماده قلیایی است که می تواند باعث عدم تعادل pH پوست و خشکی، تحریک و بدتر شدن آکنه شود.

برخی از سورفکتانت‌های مورد استفاده در پاک‌کننده‌های کف‌دار، مانند SLS، پتانسیل ایجاد اختلال در عملکرد سد پوست را دارند، برای مقابله با این، بسیاری از فرمول ها شامل یک کوسورفکتانت هستند که باعث می شود پاک کننده تهاجمی کمتری داشته باشد و این خطر را به حداقل می رساند.