کشف کود شیمیایی برای درختان میوه که در ترکیبات آن مواد سمی یافت شد

کود شیمیایی برای درختان میوه برای باغ عالی است کود به عنوان یک کود، نیتروژن، فسفر و پتاسیم (همچنین به عنوان N-P-K شناخته می شود)، و همچنین چندین ماده مغذی دیگر را فراهم می کند.

به عنوان یک اصلاح کننده خاک، کود نه تنها مواد آلی را اضافه می کند، بلکه به بهبود ساختار خاک، هوادهی، ظرفیت نگهداری رطوبت و نفوذ آب نیز کمک می کند که به سلامت کلی گیاهان در باغ شما کمک می کند بنابراین بهترین مدفوع برای باغ شما چیست؟ کود حیوانی گوشتخوار (گربه، سگ و…) هرگز نباید استفاده شود، زیرا خطر انتقال انگل یا موجودات بیماری زا به انسان وجود دارد.

کودهای حاصل از صنعت دامداری ایده آل هستند.فضولات حیوانی حاوی 75 تا 90 درصد مواد مغذی گیاهان خورده شده است همه تئوری های خود را دارند، اما بر اساس آنچه که من خوانده ام، کود مرغی (به ویژه مرغ) دارای بالاترین محتوای N-P-K است و به دنبال آن کود گراز، گاو، گوسفند، گاو شیری و کود اسب قرار دارند.

مورد علاقه شخصی من همیشه کود گوسفند و مرغ بوده است اینها کودهای گرم هستند، به این معنی که بسیار اسیدی و دارای نیتروژن بالا هستند و اگر قبل از استفاده کمپوست نشوند، گیاهان را می سوزانند.

با این حال، بر خلاف برخی از حیوانات، گوسفندها توانایی بیشتری در هضم بذر علف های هرز دارند و یک باغ بدون علف های هرز همیشه هدف نهایی من است بیشتر کودهای کیسه‌ای موجود در خرده‌فروشی‌های باغ، کمپوست و استریل می‌شوند، بنابراین بذر علف‌های هرز نباید مشکلی برای آنها ایجاد کند.

عشق من به کود مرغ نه تنها بر اساس N-P-K آن است، بلکه بر اساس محتوای کلسیم بالای آن است که به بهبود سلامت کلی گیاه کمک می کند. همچنین پوسیدگی انتهای شکوفه را در تکه گوجه فرنگی من در طول فصل رشد بسیار کاهش داده است.

کود مرغی پلت شده می تواند بسیاری از دوستان پشمالو از جمله سنجاب ها، خرگوش ها و سنجاب ها را دفع کند، و این کمد مورد علاقه من برای کاشت پیاز لاله در پاییز است.