پیرمرد برزیلی که داشتن ادوات کشاورزی کودپاش برایش آرزو شده بود

این روزها حرفه کشاورزی تقریباً به طور کامل ریتم ها و روش های پردازش صنعتی را جذب کرده است بدیهی است که کار در روستا همچنان امتیاز هوای سالم و پاک را می دهد، منظور ما این است که تولید مورد نیاز و در نتیجه متدولوژی های لازم انبوه محور، کمیت محور است و لزوماً برای کسب حاشیه تقریباً کاملاً مقید به استفاده است.

اما کشاورز واقعی هرگز ادوات کشاورزی کودپاش و بیل و چنگک را به طور کامل رها نمی کند همیشه آن نقطه ای وجود خواهد داشت که ماشین به آنجا نمی رسد و دخالت و خرد انسان لازم است و پس از آن باغ سبزیجات، کشت قطعات کوچک زمین، سرگرمی گسترده امروزی اما نه تلاشی برای استقلال از بازار میوه و تره بار وجود دارد.

بنابراین ابزارهای دستی همچنان در کانکس های ابزار هر خانه و تریلرهای حرفه ای جای خود را پیدا خواهند کرد واضح است که این مقاله بیشتر برای جوانانی است که اکنون این حرفه را شروع کرده‌اند، یا برای کسانی که زراعت را به عنوان سرگرمی انتخاب کرده‌اند: توضیح دادن به یک کشاورز به نام آن‌ها و نحوه کار ابزارش فایده‌ای ندارد.

بنابراین بیایید برویم و طیف وسیعی از ابزارهای اساسی برای خاک‌ورزی دستی و بر اساس ویژگی‌های انتخاب آنها را نشان دهید ابزار دستی کشاورزی در اشکال و اندازه های مختلف وجود دارد، اما جدای از معیار انتخاب بر اساس ارگونومی، خوب است دو نوع را تشخیص دهیم: تیغه ای با تیغه و تیغه ذوزنقه ای شکل.

اولی بیشتر برای کوبیدن خاک (عملی برای محافظت از پایه گیاه با قرار دادن زمین در اطراف آن) استفاده می شود، در حالی که دومی معمولاً برای خاک ورزی و وجین (علف های هرز) یا برای تکمیل شیارهای زمین استفاده می شود.

چنگال به روش های متعددی از جمله پردازش کلوخ ها استفاده می شود با این حال، بیشترین و مناسب ترین استفاده در جابجایی بریده های کوچک یا بزرگ و سایر مواد آلی است گونه ای که بیشتر در فرآوری کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد، نوعی با شاخک های کوتاه (دندان) است.