پیرزنی که از کشمش پلویی ساده در پخت تمام غذاهای خود استفاده می کند

کارشناسان می گویند کشمش پلویی ساده تأثیر مثبتی بر عملکرد دستگاه گوارش دارد بنابراین در رژیم های غذایی مختلف گنجانده شده است، مغز و سیستم عصبی (آرام می کند، استرس را از بین می برد، به رفع بی خوابی کمک می کند)، عملکرد کلیه ها و کبد را عادی می کند.

توصیه پزشکان گنجاندن کشمش در رژیم غذایی زنان شیرده و کسانی که از کم خونی و همچنین فشار خون بالا رنج می برند کشمش یک آنتی اکسیدان طبیعی در نظر گرفته می شود.

قانون اصلی استفاده از کشمش، شستشوی کامل با آب با خیساندن اولیه به مدت 20-30 دقیقه است پزشکان خوردن کشمش را برای ورم معده، زخم معده، سل، انتروکولیت و همچنین افراد چاق و دیابت توصیه نمی کنند.

به نظر می رسد که در منطقه خارکف (اوکراین) شهر ایزیوم وجود دارد بر روی نشان قدیمی این شهر، سه درخت انگور با میوه های قرمز رنگ بر روی زمینه طلایی کشیده شده است، در نسخه مدرن، انگور سبز از قبل بر روی نشان نشان داده شده است.

کشمش

برای استفاده از کشمش در آشپزی، خیس کردن آن نیز عالی است این را می توان در آب، چای غلیظ، آب میوه، آب سبزیجات سبک (اگر، برای مثال، کشمش بعدا برای پخت غذاهای داغ اصلی استفاده شود) انجام شود.

کشمش بسیار خوب خیس شده در ارواح قوی در کنیاک، رام، مشروب  کشمش را با الکل به مدت 6-8 ساعت بریزید و هر از گاهی هم بزنید.

به مدت 2-3 روز در یخچال نگهداری شود یک ماده برای شیرینی ها و دسرهای شیرین تهیه کنید.

در صورت تمایل، کشمش برای پخت و پز را می توان در یک دیگ بخار یا در یک حمام بخار بخار پز کرد قبل از آن، توت ها باید کاملاً با آب جاری شسته شوند.

اگرچه کشمش کوچک و سرشار از قند است، اما سرشار از سایر مواد مغذی ضروری است.