پیرزنی که از جاشمعی مکرومه برای نگهداشتن جواهرات خود استفاده می کرد

آیا شما عاشق تاریخ هستید؟ اگر چنین است، جاشمعی مکرومه به شما این امکان را می دهند که مرز بین احساس ویکتوریایی و یونانی را محو کنید سبک‌های ستون کامپوزیت و یونی معمولاً در نگهدارنده‌های شمع تکرار می‌شوند، اما می‌توانید موارد دیگری مانند ستون‌های کلاسیک کورینتی و دوریک را نیز بیابید.

این جا شمعی ها برای استفاده واقعی معاصر در خانه مناسب هستند نگهدارنده‌های کوتاه و سفت، معمولاً یک ظرف یا سینی در پایه نگهدارنده و همچنین یک دسته در لبه ظرف مذکور دارند.

این نگهدارنده‌های شمع در اتاق خواب مورد استفاده قرار می‌گرفتند، برای اینکه اتاق را به اندازه کافی روشن نگه دارید تا زمانی که برای خواب آماده می‌شوید، سپس می‌توانید آن را کنار تخت خود حمل کنید و با خیال راحت آن را خاموش کنید – یا شمع را در آنجا بگذارید تا بسوزد.

برای این کار از شمع های کوتاه استفاده شد.

این نگهدارنده‌های شمع‌های کوچک و زیبا حتی بدون استفاده از گذشته، تلقین خوبی به گذشته می‌دهند آن‌ها قطعات نمایشی عالی هستند.

شمعدان لیر
آخرین نوع نگهدارنده شمع که امروز می خواهیم بررسی کنیم شمعدان لیر است این شمعدان‌های قدیمی از محبوب‌ترین شمعدان‌های قدیمی در اطراف هستند، اگرچه هنوز نمونه‌های آنتیک از همان طرح وجود دارد.

برای این شمعدان‌ها، بدنه نگهدارنده به شکلی شبیه ساز موسیقی است که نام خود را از آن گرفته است.

پنج سیم فلزی در دو انتهای شفت به هم می‌رسند، در حالی که یک خط پیمایش آینه‌ای آن‌ها را در بر می‌گیرد و شکل و طرح کلی ساز لیر را کاملاً تکرار می‌کند برای نوازندگان عالی است؟ شاید فقط کسانی که با دیدن یک آیتم زیبا و کاربردی آن را می شناسند؟ در هر صورت، گرفتن چشم از آنها سخت است.

انواع زیادی از جا شمع‌ها وجود دارد، اما این پنج مورد، آنهایی هستند که عاشقانه‌ترین و درام‌کننده‌ترین شمع‌ها را تداعی می‌کنند.

فرقی نمی کند که شمع های خود را با صدای بلند و غرورآمیز می خواهید یا به طور ظریفی گوشه های اتاق شما را زیباتر می کند.