پزشکی که توانست با نخود امسال بیماری آرتروز را درمان کند

نخود امسال به دلیل طعم منحصر به فرد خود شناخته شده است و به طور گسترده در بسیاری از غذاهای سراسر جهان استفاده می شود آنها سرشار از بسیاری از مواد مغذی مفید هستند که می توان آن را به مجموعه ای از مزایای سلامتی که ارائه می دهند نسبت داد.

اینفوگرافیک زیر اطلاعاتی در مورد فواید مختلف نخود برای سلامتی ارائه می دهد. آن را بررسی کنید!
مزایای سلامتی نخود را می توان به مواد مغذی غنی، فیبر و پروتئین آن نسبت داد. آنها مملو از مواد مغذی گیاهی و اسیدهای آمینه ضروری هستند آنها را می توان به سالاد، سوپ یا غذاهای مورد علاقه خود اضافه کرد مصرف نخود ممکن است هضم غذا را بهبود بخشد و از بیماری های مزمن محافظت کند.

با این حال، مصرف بیش از حد نخود ممکن است باعث مشکلات گوارشی شود زیرا حاوی مواد ضد مغذی است اینها را می توان با خیساندن، تخمیر یا پختن آنها کاهش داد آنها را به درستی تهیه کنید تا بتوانید از مزایای نخود فرنگی نهایت بهره را ببرید.

نخود فرنگی کم چربی است و فیبر بالای آن باعث سیری می شود که ممکن است به کاهش وزن کمک کند.

آیا نخود باعث افزایش وزن می شود؟ اگرچه برخی استدلال می کنند که محتوای نشاسته بالا در نخود فرنگی ممکن است منجر به افزایش وزن شود، هیچ تحقیقی برای حمایت از این گفته وجود ندارد “این به مصرف کلی رژیم غذایی روزانه شما بستگی دارد و یک متخصص تغذیه می تواند به شما کمک کند تا وعده های غذایی خود را مطابق با اهداف وزن خود برنامه ریزی کنید.

نخود چقدر طول می کشد تا پخته شود؟ پخت نخود سبز 2 تا 3 دقیقه طول می کشد. می توانید نخود را به آب اضافه کنید و آنها را بجوشانید.

چگونه نخود را سریع بپزید؟ برای پخت سریع نخود سبز می توانید از مایکروویو استفاده کنید.

آیا نخود یک پروتئین کامل است؟ نخود یک پروتئین کامل نیست زیرا فاقد چند اسید آمینه حیاتی است.