مواد شیمیایی کمکی و فناوری دباغی از سرتاسر جهان!

از این سال، مدرسه Arsutoria به عضویت Leather Naturally، انجمنی بین‌المللی چرم نوین که شامل انجمن‌ها، دباغ‌ها، تولیدکنندگان مواد شیمیایی کمکی و فناوری دباغی از سرتاسر جهان است، شده است که برای مقابله با حملات غیرقابل توجیه به چرم از طریق انتشار کامل و شفاف ایجاد شده است.

مجله گروه Edizioni AF که به پایداری در فرآیندهای دباغی چرم می پردازد، از ابتدا شریک رسانه ای Leather Naturally بوده است.

و بنابراین امسال، مدرسه Arsutoria نیز تصمیم گرفته است تا با عضویت در Leather Naturally سهم خود را داشته باشد و از Leather Naturally حمایت کند.

چرم به طور طبیعی چیست؟
Leather Naturally یک انجمن غیرانتفاعی مستقر خودکار فانتزی دخترانه  در هلند است که به آموزش و ترویج استفاده از چرم می پردازد. ماموریت آن تشویق به استفاده از چرم پایدار در سراسر جهان و الهام بخشیدن و اطلاع رسانی به طراحان، سازندگان و مصرف کنندگان در مورد زیبایی، کیفیت و تطبیق پذیری آن است.

در وب سایت آن بخشی حاوی برگه های اطلاعاتی در مورد چرم و تولید آن وجود دارد.

این گزارش‌ها برای هر کسی، معلمان، دانش‌آموزان و همه کسانی که مایل به دسترسی به اطلاعات شفاف در مورد بخش چرم هستند در دسترس و آسان است.

علاوه بر وب‌سایت و کانال‌های اجتماعی اصلی، Leather Naturally بیش از یک سال است چرم نوین که فرهنگ چرم را از طریق پلتفرم جدید ارتباطی جهانی Metcha، نوعی مجله آنلاین با هدف تسخیر مخاطبان جوان‌تر، ترویج می‌کند.

Metcha به موضوعات مرتبط با مد و طراحی، انتشار عکس محصولات نوآورانه، مصاحبه با طراحان برجسته و مقالات مختلف مرتبط با زیبایی و پایداری محصولات چرمی می پردازد.

یکی از نقاط قوت تعبیر خواب سیب زرد Metcha همکاری آن با برندها و طراحانی است که تجربیات خود را در مورد چرم بیان می کنند و نمونه های جالبی از داستان های موفقیت را ارائه می دهند.

چرا مدرسه Arsutoria تصمیم گرفت از چرم طبیعی حمایت کند
جدا از اینکه چرم ماده ای با ارزش و زیبایی است، ویژگی هایی دارد که آن را نسبت به بسیاری از رقبای خود بسیار پایدارتر از محیط زیست می کند.

این ماده ای است که دوام بالای را در طول زمان جوراب نازک زنانه تضمین می کند، کاملاً قابل بازیافت، همه کاره است و به راحتی قابل تعمیر است.

100% منشاء طبیعی دارد و در صورت درمان صحیح، از طریق پردازش پایدار و سازگار با محیط زیست، یکی از بهترین متحدان برای ایجاد محصولات با اثرات زیست محیطی کم است.

هدف این است که دانش‌آموزان خود را نسبت به استفاده از موادی آگاه کنیم که نه تنها نشان دهنده یک محصول با کیفیت، بلکه و بالاتر از همه، محصولی است که با احترام به محیط زیست ایجاد شده است.

ما با تمام احترام به آنها یاد می دهیم که چگونه به درستی با آن رفتار کنند.

  • منابع:
    1. Arsutoria School joined Leather Naturally to support the use of
  • تبلیغات: 
    1. آیا بیل تراکتور می تواند رنگ عوض کند؟
    2. آقایانی که از عسل برای تقویت عضلات خود استفاده می کنند!
    3. کشف یکی از مخوفترین گودالهای جهان در ایران !!
    4. کشف میگو های پرنده که در سطح آب پرواز می کنند!!