مردی که روفرشی دوازده متری مخمل را به خانومش هدیه داد

روفرشی دوازده متری مخمل می تواند به صرفه جویی در انرژی کمک کند زیرا نقش مهمی در عایق کاری محیط داخلی دارد روفرشی کف ها را عایق می کند زیرا احساس روانی گرما را ایجاد می کند.

احساس: سعی کنید جلوی شومینه روی یک سطح سخت بچرخید روفرشی روی پاها احساس خوبی، نرمی و راحتی دارد همچنین حس «نرم‌تری» به خانه می‌دهد.

آکوستیک: چندین مطالعه نشان می‌دهد که روفرشی ها صدا را جذب می‌کنند و فرش‌های دارای بالشتک این توانایی را بیشتر می‌کنند.

ایمنی: همیشه، تصادفات ناشی از لغزش و سقوط در کف‌های سطح سخت اتفاق می‌افتد، نه در کف‌های فرش شده.

صرفه جویی در هزینه: طبق IICRC، روفرشی معمولاً در طول زمان هزینه کمتری نسبت به کفپوش سطح سخت برای خرید، تمیز کردن و نگهداری دارد.

سلامت: روفرشی مواد حساسیت‌زا، گرد و غبار و سایر آلاینده‌ها را به دام می‌اندازد و آن‌ها را تا زمانی که به‌درستی حذف شوند، نگه می‌دارد.

نگهداری آسان تر: نظافت و نگهداری موکت نسبت به کفپوش های سطح سخت کار کمتری دارد و به همین دلیل و همانطور که گفته شد هزینه نگهداری کمتری نیز دارد.

در زیر چند مزیت روفرشی بلوس برای خانه یا تجارت آورده شده است:

ظاهر: ر با استفاده از رنگ، طرح و ارتفاع پرز به دکوراسیون می افزاید روفرشی می تواند تصویر مورد نظر شما را در خانه یا محل کار شما ایجاد کند.

سبک: با صدها الگو، برش و رنگ، به معنای واقعی کلمه هزاران امکان برای “تحقق” بیانیه سبک وجود دارد.

پایدار: فناوری‌های جدیدی معرفی شده‌اند که به روفرشی قدیمی اجازه می‌دهد تا به فرش جدید یا محصولات دیگر بازیافت شود بر اساس مطالعه یک تولیدکننده، از 121 میلیون پوند روفرشی فرسوده جمع آوری شده، 85 درصد به روفرشی جدید بازیافت شد و نیاز به تهیه مواد اولیه را از بین برد.

در سال 2003 موسسه بازرسی گواهینامه تمیز کردن و ترمیم نشان داد که به طور سالانه، کف‌های سطح سخت دو و نیم برابر بیشتر از روفرشی به زمان تمیز کردن نیاز دارند و لوازم تمیز کردن برای کف‌های وینیل حدود هفت برابر گران‌تر از کفپوش‌های موکت‌شده است.

در حالی که هزینه های اولیه خرید و نصب برای روفرشی نسبت به کفپوش سخت گران تر است، هزینه های فرش در طول عمر کامل محصول مقرون به صرفه تر است.