مردی که با خوردن قارچ خوراکی درخت افرا جان خود را ازدست داد

تحقیقات نشان داده شده است که قارچ خوراکی درخت افرا دارای برخی از خواص درمانی است که ممکن است به کاهش کلسترول کمک کند، به ویژه در بزرگسالان که دارای اضافه وزن هستند.

آنها همچنین به مواد مغذی و ترکیبات گیاهی کمک می کنند که ممکن است به جلوگیری از چسبیدن سلول ها به دیواره رگ های خونی و تشکیل پلاک کمک کند. این به نوبه خود با حفظ فشار خون و گردش خون سالم به محافظت از قلب کمک می کند.

ممکن است از سلامت روده حمایت کند ترکیبات موجود در قارچ، از جمله بتا گلوکان، به نظر می رسد که به عنوان پری بیوتیک عمل می کند، رشد باکتری های مفید روده را تحریک می کند و محیط مطلوب روده را ایجاد می کند.

این مهم است زیرا روده سالم نقش مهمی در حفظ دفاع ایمنی، هضم غذا و همچنین ارتباط با مغز از طریق اعصاب و هورمون ها ایفا می کند.

قارچ‌هایی که از فروشگاه خریداری می‌شوند عموماً برای اکثر مردم بی‌خطر هستند، به شرطی که به قارچ یا کپک حساسیت نداشته باشید.

قارچ

با این حال، با محبوبیت یافتن غذای وحشی، خطر بیشتری نیز به همراه دارد. با توجه به این که بسیاری از انواع قارچ برای مصرف انسان ایمن نیستند، مهم است که قبل از رفتن به نزدیک ترین جنگل خود مراقب باشید. بهتر است با یک متخصص علوفه بخرید و با خود از انواع خوراکی رایج عکس بگیرید.

قبل از امتحان کردن قارچ‌ها، مطمئن شوید که پخته شده‌اند، زیرا فقط تعداد کمی از آن‌ها به‌صورت خام مصرف نمی‌شوند.

برخی از قارچ‌ها که حاوی ترکیبی به نام سیلوسایبین هستند که معمولاً به عنوان قارچ جادویی شناخته می‌شوند، می‌توانند باعث توهم، اختلال در صدا و بینایی و همچنین ضعف عضلانی، خواب‌آلودگی و حالت تهوع شوند. به عنوان یک داروی کلاس A طبقه بندی می شود، داشتن این قارچ ها برای خود، دادن یا فروش در بریتانیا غیرقانونی است.