قیمت روشویی سنگی معمولی در سال جدید افزایش می یابد

اولین قدم برای موفقیت شما در نصب روشویی سنگی معمولی در حمام یا آشپزخانه، آماده سازی سطحی است که روی آن نصب می شود.

اگر در حال بازسازی و تعویض تجهیزات قدیمی هستید، باید در برداشتن آن دقت بیشتری داشته باشید، زیرا سطح آن نباید آسیب ببیند.

در این صورت، مواد مورد استفاده برای تثبیت قبلی باید با کمک تجهیزاتی مانند چاقوی استانلی و پاک کننده های درزگیر پلاستیکی برداشته شود و پس از برداشتن لایه بزرگتر محصول، باقی مانده های کوچکتر را با کمک کاردک جدا کنید.

اکنون یک اقدام متداول برای کسانی که برای اولین بار در حال ساخت و تعمیر روشویی هستند، هم برای کسانی که در حال بازسازی هستند و هم روشویی قدیمی را از محل ثابت خارج کرده اند، تمیز کردن منطقه است تا امکانات جدید به خطر نیفتد.

در محلی که روشویی جدید فیکس می شود از سیلیکون استفاده می کنیم که در تماس با کثیفی یا گرد و غبار ممکن است بخشی از قدرت فیکس شدن خود را از دست بدهد.

برای جلوگیری از این امر، سطح را با کمک جاروبرقی یا یک پارچه تمیز با الکل یا حتی با هر دو تمیز کنید پس از آماده سازی، نوبت به تعمیر می رسد.

با سطح آماده شده، زمان آن فرا رسیده است که روشویی جدید را در محل مناسب خود قرار دهید.

برای این کار، ما باید به چسب سیلیکونی تکیه کنیم، که یک جزء بادوام و بسیار مقاوم در برابر رطوبت است، و همچنین برای کاربردهای شیشه ای، مانند جعبه (در مورد توالت ها)، و همچنین زیرلایه هایی مانند این گزینه عالی است.

به عنوان دوغاب سیمان و بتن یا تعمیر سیلرهای قدیمی که در اثر آب آسیب دیده اند.