فروشنده گلاب صادراتی ایران

گلاب خالص کاشان صادراتی ایران یکی از بهترین نمونه های عرقیات معطر و خوشبو می باشد که طرفداران بسیار زیادی دارد. فروشندگان زیادی هستند که نمونه های متنوع این کالا را در سر تا سر ایران می فروشند. در این مقاله در مورد دلایل محبوبیت این محصول، کشور های طرفدار آن و قیمت این کالا صحبت خواهیم نمود.

فروشنده گلاب صادراتی ایران

دلایل محبوبیت گلاب صادراتی

دلایل محبوبیت گلاب صادراتی

گلاب یک ماده مایع و بسیار خوش عطر است که از گل محمدی که یکی از گونه های گل رز است تهیه می شود. گل محمدی یک گل قرمز رنگ می باشد که بسیار خوشبو است.

گلاب به دو روش سنتی و صنعتی تولید می گردد.
در روش سنتی ابتدا گل های محمدی را طی یک مراسم بسیار ویژه از شاخه ها جدا می نمایند. سپس گل های چیده شده را درون ظرف مخصوص گلاب گیری می ریزند و با مقدار معینی آب مخلوط می نمایند.

در مرحله بعد زیر شعله را روشن می نمایند و در ظرف را محکم می بندند تا از خروج بخارات به خارج از ظرف پیشگیری نمایند. بعد از چند ساعت از طریق لوله ای که در بالای ظرف قرار دارد بخارات را به ظرف دیگری که در آب سرد قرار داده شده است هدایت می نمایند. در آنجا بخار ها تقطیر شده و گلاب تشکیل می شود.
در روش صنعتی گلاب گیری از تجهیزات و ماشین آلات مدرن استفاده می شود و  همان مراحل تهیه گلاب قمصر کاشان در روش سنتی اما به صورت کاملاً پیشرفته و بدون دخالت دست انسان انجام می شود. گلابی که با این روش تهیه می شود با توجه به رعایت استاندارد های بهداشتی بسیار تمیز تر می باشد.

گلاب ها بسیار متنوع هستند و بر اساس مدت زمان پخت و علظت و همچنین بر اساس مراحل تهیه آن ها نامگذاری می شوند. گلاب درجه یک، گلاب درجه دو، گلاب دو آتیشه، گلاب سه آتیشه و گلاب سر آب برخی از انواع گلاب هایی هستند که توسط تولید کنندگان این محصول با ارزش به بازار عرضه می شوند.

از آنجایی که گلاب ایران یکی از مرغوب ترین گلاب ها است و از خلوص بسیار بالایی برخوردار است مشتریان زیادی در داخل کشور و در خارج از مرز های آن دارد. عطر دلپذیر و طعم خوب و منحصر به فرد گلاب ایران، آن را به یکی از بهترین گلاب های جهان تبدیل نموده است.

کشور های طرفدار گلاب ایران

کشور های طرفدار گلاب ایرانفروش گلاب دو آتیشه اصل کاشان صادراتی یکی از منابع سود آور ارزی است. گلاب ایران به کشور های عراق، ترکیه، قطر، کویت، ایالات متحده آمریکا، انگلیس، کانادا، استرالیا، فرانسه، هلند، اسپانیا و بسیاری از کشور های همسایه و کشور های حوزه خلیج فارس صادر می شود.

در تولید گلاب های مرغوب و صادراتی باید به پارامتر های زیادی توجه نمود. برخی از این پارامتر های شامل این موارد هستند:
برای تولید گلاب باید از آب های کاملاً بهداشتی استفاده کرد؛ باید به مسئله بسته بندی گلاب توجه نمود و از در های آلومینیمی و یکبار مصرف استفاده کرد؛ گلاب باید از خلوص کافی و شفافیت برخوردار باشد؛ باید عطر گل محمدی از گلاب به مشام برسد و طعم گس و کمی تلخ و خوشایندی داشته باشد.

فروش گلاب صادراتی ایران با بهترین قیمت

فروش گلاب صادراتی ایران با بهترین قیمت

گلاب صادراتی ایران را می توان در برخی از مراکز فروش و نمایندگی های آن با بهترین قیمت تهیه نمود. برای خرید این نوع گلاب باید به سایت فروش گلاب مراجعه نمود. خرید از وب سایت ها و کانال های معتبر فروش گلاب مزیت های زیادی دارد.

برخی از مزیت های آن عبارت می باشند از:
می توان از کیفیت محصول خریداری شده مطمئن بود؛ با قیمت مناسب می توان کالای مورد نظر را تهیه نمود؛ خرید بسیار آسان است و هزینه حمل و نقل تا فروشگاه حذف می شود؛ در وقت و انرژی شما صرفه جویی می شود؛ تنوع محصولات و برند ها زیاد است و می توان قیمت کالا ها را با یکدیگر مقایسه نمود.