فروشنده عمده گلاب صنعتی

امروزه به دلیل افزایش تقاضا برای استفاده از گلاب خالص کاشان ، به جز شیوه سنتی آن را به شیوه صنعتی نیز تولید می کنند، تولید گلاب صنعتی از ماشین آلات صنعتی پیشرفته استفاده می شود، استفاده از ماشین آلات صنعتی در تولید این محصول موجب می شود تا حجم بیشتری از گلاب در مدت کوتاهی تولید شود.

فروشنده عمده گلاب صنعتی

مراحل تولید گلاب به روش صنعتی

مراحل تولید گلاب به روش صنعتی

در زمان های گذشته گلاب قمصر کاشان مورد استفاده ی مردم  به روش های سنتی تولید می شد اما امروزه با افزایش نیاز به این محصول ، و با استفاده از ماشین آلات پیشرفته تولید گلاب در حجم زیادی در مدت زمان کوتاهی صورت می پذیرد.

این ماشین آلات که دارای مخزن های استیل بوده ابتدا گل ها را با آب مخلوط و سپس حرارت می دهند، بعد از آن، مرحله ی تقطیر شروع می شود که آب و گل بخار داده شده به آن قسمت منتقل می شود. در اینجا با بخار شدن آب و انتقال به لوله های دستگاه تقطیر، سرد و دوباره به مایع تبدیل و به مخازن مخصوص منتقل می شود.سپس مراحل عبور گلاب از صافی شروع می گردد.

پس از آن گلاب را تا درجه 70 الی 80 درجه سلسیوس گرما داده و آن را وارد بطری های شیشه ای می کند. شیشه هایی که گلاب داغ به آن ها وارد شده، از قبل میکروب زدایی شده است.

حال مراحل دسته بندی و گذاشتن مشخصات محصول آغاز می گردد، که سپس به کارتن ها منتقل و به مشتریان عرضه می شود.

خواص های بی شمار درمانی گلاب

خواص های بی شمار درمانی گلاب

خواص درمانی و دارویی گلاب دو آتیشه اصل کاشان بی شمار است.از آنجایی که گلاب خاصیت های آنتی باکتریال دارد و به عفونت های چشمی کمک می کند، از آن به عنوان یک قطره ی چشمی طبیعی استفاده می کنند. در روز هایی که هوا آلوده یا گرد و غبار است یا خانم هایی که در اثر استفاده وسایل شیمایی آرایشی چشم های آنها آسیب دیده است می توانند از گلاب استفاده کنند.

از دیگر خاصیت های گلاب از بین بردن سیاهی و تیرگی دور چشم است. برای از بین بردن تیرگی های دور چشم می توان گلاب را با کمی شیر سرد مخلوط و از به برای دور چشم ها استفاده کرد.

گلاب علاوه بر خواص درمانی چشم، می تواند به زیبایی نیز کمک زیادی کند. برای داشتن پوستی زیبا و شفاف گلاب گزینه ی بسیار مناسبی است. این محصول به دلیل نرم کنندگی و از بین بردن کک و مک ها می تواند به زیبایی پوست کمک کند. هر شب قبل از خواب کمی گلاب به صورت خود اسپری کنید و روز بعد صورت خود را با آب با دمای ملایم شست و شو دهید. نتیجه ی فوق العاده را بعد از یک ماه مشاهده خواهید کرد.

فروش عمده گلاب صنعتی به طور مستقیم

فروش عمده گلاب صنعتی به طور مستقیمبرای فروش گلاب صنعتی به صورت عمده روش های مختلفی وجود دارد. شرکت های بزرگ برای فروش گلاب به صورت مستقیم و بدون واسطه راه های متفاوتی را در پیش گرفتند.

بعضی از شرکت ها با اعطای نمایندگی به افراد درای شرایط های لازم در بخش های مختلف کشور که تولید صورت نمی گیرد، توانستند که محصول خود را با قیمتی مناسب و همان کیفیت به دست خریدار برسانند.

اما برخی دیگر برای کاهش هزینه های اضافه و به صرفه بودن آن اقدام به راه اندازی سایت ها و فروشگاه های اینترنتی خود کردند. در سایت های اینترنتی این کلا بر اساس کیفیت، اندازه و قیمت بسته بندی شده اند. که خریدار با مراجعه به این فروشگاه ها و جست و جو در آنها به راحتی محصول خود را دریافت می کند. امروزه شرکت ها و برند های بزرگ در سایت های خود کسانی را که از انواع و قیمت های گلاب اطلاعاتی کامل داشته باشند را به عنوان ادمین ها و مدیر های سایت استخدام می کنند. تا به خریداران در رابطه با نمونه ها و محصولات مشاوره های رایگان بدهند.