شوینده پوست چرب درمالیفت که توسط فضانوردان در مریخ پیدا شد

فواید شوینده پوست چرب درمالیفت می تواند تفاوت قابل توجهی در ظاهر و احساس پوست شما ایجاد کند علاوه بر این، افزودن شوینده صورت به برنامه روزانه خود سریع، آسان و مقرون به صرفه است.

ممکن است به اندازه یک پاک کننده یا مرطوب کننده تأثیر نداشته باشد (هنوز!)، اما شوینده صورت در مراقبت از پوست قدرت ماندگاری خود را ثابت کرده است – و می تواند تنها محصولی باشد که بین شما و پوست شفاف قرار می گیرد.

بنابراین، شوینده صورت دقیقاً چه کاری انجام می دهد؟ در اینجا 10 دلیل وجود دارد که می تواند بازی مراقبت از پوست شما را به سطح بعدی برساند:

منافذ پوست را کوچک می کند: شوینده صورت به حداقل رساندن ظاهر منافذ کمک می کند تا پوستی صاف تر و یکدست تر داشته باشید تونر با باز کردن منافذ پوست برای از بین بردن سلول های مرده پوست، آلودگی، آرایش و چربی اضافی، پوست را صاف، نرم و شفاف می کند.

یک لایه محافظتی اضافه می کند: استفاده از تونر صورت می تواند به قوی نگه داشتن سد پوست شما و محافظت در برابر عوامل استرس زای محیطی کمک کند زیرا پوست کدر و آسیب دیده هرگز ظاهر خوبی ندارد.

سطح PH پوست را متعادل می کند: پوست ما به طور طبیعی اسیدی است، اما برخی از صابون ها و پاک کننده ها ماهیت قلیایی دارند که می توانند تعادل pH طبیعی پوست را مختل کنند از شوینده می توان برای بازگرداندن سریع پوست به سطوح طبیعی آن استفاده کرد.

رطوبت رسانی سریع: شوینده صورت به خصوص تونر ساخته شده از گلاب یا آلوئه – به طور طبیعی آبرسان و آرام بخش است این کار توانایی پوست را برای جذب رطوبت و مواد فعال از سرم ها و کرم هایی که بعد از آن استفاده می کنید، افزایش می دهد.

به طور موقت پوست را سفت می کند: هنگامی که دو بار در روز استفاده می شود، تونر صورت با یک قابض ملایم مانند فندق جادوگر یک جوان کننده شگفت انگیز است که باعث می شود پوست سفت تر و محکم تر به نظر برسد.

به از بین بردن چربی و آرایش کمک می کند: تونرهای صورت می توانند پاکسازی دوم را انجام دهند که از شر باقی مانده آرایش پاک کننده معمولی شما خلاص می شود بعلاوه، آنها برای از بین بردن روغن اضافی که در طول روز (یا یک شبه!) انباشته شده است، عالی هستند.