زنی با آلو بخارا تازه همسرش را مسموم کرد

فواید و مضرات آلو بخارا تازه یک درخواست بسیار مرتبط در اوج فصل است ما به شما می گوییم که این میوه های هسته دار چقدر مفید هستند، آیا آلو دارای خواص مضری است و آیا می توان هر روز آلو خورد و، البته، ما دستور العمل های غذاهای خوشمزه با آلو را به اشتراک می گذاریم.

اعتقاد بر این است که آلو از چین می آید: بیش از 1000 سال است که در آنجا رشد می کند.

این درخت از طریق ژاپن به اروپا و آمریکا آمد و امروزه آلو بخارا در سراسر جهان رشد می کند و بیش از 2000 گونه وجود دارد.

آلو بخارا دارای امکانات آشپزی گسترده ای است که در فصل پخته می شود، به سالاد و اسموتی اضافه می شود، کمپوت پخته می شود و با مربا میل می شود.

اما نکته اصلی در آلو بخارا مزایای سلامتی غیرقابل انکار آن است اگرچه هنوز محدودیت هایی وجود دارد و در ادامه در مورد آنها صحبت خواهیم کرد.

2 آلو کوچک یا 1 آلو بزرگ تقریباً 80 گرم وزن دارند متخصصان تغذیه پیشنهاد می کنند که این مقدار را به عنوان یک وعده حساب کنید و به افراد سالم توصیه می کنند که بیش از 5 وعده در روز نخورند.

آلو خشک از نظر خواص تغذیه ای مشابه آلو بخارا است، اما یک وعده آلو دارای فیبر بیشتری است، زیرا عملاً مایعی در محصول باقی نمانده است.

تا حدودی به همین دلیل، آلو یک درمان طبیعی آسان برای یبوست است اما با این وجود، نجات دهنده اصلی سوربیتول است، ماده ای که آلو در آن بسیار غنی است.

آلو بخارا همچنین دارای شاخص گلیسمی پایینی است، به این معنی که این میوه خشک را می توان برای دیابتی ها مصرف کردسطح گلوکز خون را به سرعت، به عنوان مثال، خرما افزایش نمی دهد.

آلو بخارا سرشار از آنتوسیانین است آنتی اکسیدان هایی که از پیری سلول ها جلوگیری می کند و حتی بدن را در برابر سرطان محافظت می کند.

هر چه پوست میوه تیره تر باشد تعداد آنها بیشتر می شود واضح است که آلو در مقایسه با هلو و شلیل قهرمان آنتی اکسیدانی است.

آلو بخارا دارای خواص کلرتیک است و این بدان معنی است که اگر کبد شما احتقان نداشته باشد، احساس بهتری خواهد داشت.