در گذشته از قیسی خشک درجه یک برای درمان عفونت استفاده می شد

قیسی خشک درجه یک پر از مواد سالم هستند در چندحقیقت بیابید که چرا میوه هسته دار محلی نباید در سبد میوه شما گم شود در اواخر تابستان وقت قیسی است! بسیاری بی صبرانه منتظر لذت بردن از میوه بنفش در انواع مختلف هستند.

آیا می دانستید که بیش از 2000 نوع مختلف از دمسون و قیسی وجود دارد؟ قیسی نه تنها جوانه های چشایی را غنی می کند، بلکه به دلیل خواص چندمنظوره خود شروعی سالم برای فصل پاییز را تضمین می کند.

قیسی نیروگاه بنفش
مانند اکثر میوه ها، قیسی نیز از درصد بالایی آب تشکیل شده است نشانه های شیرین پاییز نیز سرشار از مواد معدنی و عناصر کمیاب مانند پتاسیم، کلسیم، آهن، منیزیم و روی است.

از نظر محتوای ویتامین، قیسی در لیگ برتر نیست، اما همچنان در میان انواع میوه ها جزو خط میانی خوب است آنها از جمله حاوی پروویتامین A محافظ پوست، ویتامین C است که سیستم ایمنی را تقویت می کند و ویتامین های گروه B.

قیسی مرهم برای اعصاب
صحبت از ویتامین های B: این ریزمغذی ها نیز قیسی را به غذای ایده آل روح تبدیل می کنند ویتامین های گروه B تاثیر مثبتی بر اعصاب ما دارند و مقاومت در برابر استرس را تقویت می کنند اگر عصبی هستید و در تمرکز مشکل دارید، بهتر است هر از چند گاهی چند عدد قیسی بخورید.

قیسی منبع خوبی از انرژی است
قیسی با کمتر از 50 کالری در هر 100 گرم، منبع سالم انرژی است فروکتوز موجود در میوه، میوه پاییزی را به میان وعده ای ایده آل برای طرفداران ورزش تبدیل می کند.

افراد آگاه نیز می توانند خوشحال باشند: قیسی متابولیسم کربوهیدرات را حفظ می کند و از تبدیل کربوهیدرات ها به مولکول های چربی جلوگیری می کند.

تنها یک محدودیت کوچک برای دیابتی ها و افراد مبتلا به عدم تحمل فروکتوز وجود دارد: به دلیل داشتن فروکتوز بالا، باید با احتیاط از میوه های پاییزی استفاده کنید.