دختری که از کیف چرم برای نگهداری وسایل آرایش خود استفاده می کند

یک کیف چرم نه تنها باید برای حمل و نقل، بلکه برای محافظت از محتویات آن نیز مفید باشد چرم باید از محتویات آن در برابر تأثیرات خارجی محافظت کند.

بارهای مکانیکی به شکل ضربه مخصوصاً برای جعبه های نوت بوک یا تبلت خطرناک است بنابراین، محافظت در برابر ضربه اغلب علاوه بر این برای این کیسه ها ارائه می شود.

تنش های مشابهی نیز می تواند در هنگام افتادن کیسه روی زمین رخ دهد.

علاوه بر تنش های مکانیکی، اثرات نامطلوب ناشی از تأثیرات آب و هوایی نیز می تواند وجود داشته باشد رطوبت یا باران اهمیت ویژه ای دارد. در مورد کیف ها یا کیف های دارای دریچه، این کار در برابر تأثیر مستقیم باران بر محتویات محافظت می کند.

اکنون کیف چرم یا کوله‌های لپ‌تاپ نیز به زیپ‌هایی مجهز شده‌اند که در هر طرف یک نوار پلاستیکی دارند که درب آن را می‌پوشاند تا ضد آب باشد.

اگر لکه هایی روی سطح کیف چرمی ایجاد شود، قطرات باران یا پاشیدن چربی نیز می تواند روی مواد تأثیر بگذارد.

کیف

برای کوله پشتی هایی که به مدت طولانی زیر باران استفاده می شوند، روکش های نایلونی وجود دارد که از نفوذ باران به داخل محفظه ها جلوگیری می کند.

عوامل دیگر گرما یا قرار گرفتن در معرض نور خورشید است که می تواند باعث آسیب شود.

محافظت در برابر سرقت نقش مهمی دارد کیسه های اسناد یا کیف هایی که اقلام ارزشمند در آنها حمل می شود اغلب با قفل های ترکیبی قفل می شوند.

پس از همه، یک کیسه باید محتویات را از دیده شدن توسط غریبه ها محافظت کند به طور معمول، شما نمی خواهید محتوای خریدار شما مانند یک وب قابل مشاهده باشد.

در مورد کیف‌های کارت یا کیف پول، این خطر وجود دارد که کارت‌ها توسط اشخاص ثالث با استفاده از دستگاه‌های الکترونیکی خوانده شوند.

امروزه با محصولات چرمی کوچک توسط محافظ RFID، فیلمی که از کارت ها محافظت می کند و از خواندن آنها جلوگیری می کند، از این امر جلوگیری می شود.