خریداران عمده گلاب ناب

گلاب ناب و با کیفیت می تواند به طور کامل خواص خود را به بدن شما انتقال دهد. خریداران عمده این محصول می توانند با خرید از یک تولید کننده معتبر، گلاب خالص کاشان بسیار با کیفیت و دارای درجه کیفی ممتاز را خریداری نمایند.

به علت کاربرد فراوان این محصول در صنایع غذایی متفاوت مانند شیرینی پزی و نقش مستقیم کیفیت این محصول بر شیرینی های تولید شده خرید حتما باید از تولید کنندگان خوش نام و دارای برندهای شناخته شده صورت گیرد.

خریداران عمده گلاب ناب

مراحل تولید گلاب ناب

مراحل تولید گلاب ناب

تولید گلاب ناب از بهترین گل های محمدی که روییده در مناطق کوهستانی می باشند صورت می گیرد. عطر این گل ها در این منطقه بیش تر از سایر مناطق است. شهر هایی مانند قمصر و لاله زار کرمان از بهترین مراکز کاشت گل محمدی با کیفیت می باشند. برای حداکثری بودن عطر گل ها باید زمان چیدن آن ها قبل از طلوع خورشید به پایان برسد زیرا شیره های که در گل تجمع پیدا کرده بعد از طلوع آفتاب به ساقه ها بر می گردند و عطر گل بسیار کاهش پیدا می کند.

گل ها با تقطیر و در دیگ های مخصوص تبدیل به گلاب قمصر کاشان می شوند، ناب ترین گلاب، گلاب دو آتشه می باشد که برای تولید آن به جای گل در ظرف تقطیر گلاب ریخته می شود و درصد خلوص  این نوع از گلاب بسیار بالا می باشد. طعم این گلاب گس تر و بوی آن بسیار بیش تر می باشد. طبیعی است که قیمت آن نیز متفاوت و بیش تر از گلاب معمولی می باشد. گلاب ها پس از خنک شدن در ظرف های مخصوص ریخته می شوند و به فروش می رسند. بهترین نوع ظرف که خاصیت گلاب را کم نمی کند ظرف های شیشه ای می باشند که در آن ها محکم بسته می شود.

علت محبوبیت گلاب ایران

علت محبوبیت گلاب ایرانگلاب ایران در دنیا بسیار محبوب می باشد. علت این محبوبیت عطر فوق العاده گل های ایرانی می باشد. همچنین روش تولید این گلاب ها در ایران به شکل سنتی بوده و بدون هیچ افزودنی به دست خریدار می رسند.

بسته بندی های زیبا و سنتی این گلاب دو آتیشه اصل کاشان و خوشنامی تولید کنندگان ایرانی از دیگر دلایل می باشد. بدیهی است که خریدار با تهیه یک محصول با کیفیت، تشویق می شود که دوباره از همان برند گلاب ایران را خریداری نماید. قیمت گلاب های ایرانی بسیار مناسب می باشد و افرادی که به این محصول نیاز داشته باشند می توانند آن را خریداری نمایند. گلاب خاصیت آرامش بخشی دارد و استفاده از آن در غذا و نوشیدنی ها علاوه بر اضافه کردن بوی بسیار دلنشین به خوراکی ها و نوشیدنی ها باعث می شود تا شما احساس آرامش داشته و استرس و اضطراب از شما دور شود.

صادرات گلاب ناب ایران به کشور های همسایه

صادرات گلاب ناب ایران به کشور های همسایه

صادرات گلاب ناب ایران به کشورهای زیادی صورت می گیرد. مهم ترین این کشورها، کشورهای همسایه می باشند. این محصول هم به صورت بطری های کوچک و هم به صورت بسته بندی های بسیار بزرگ به کشورهای همسایه صادر می شود. کشورهایی مانند عراق از این گلاب در قنادی بسیار استفاده می کنند و همچنین در مراسم های مذهبی از آن شربت تهیه می کنند و به صورت نذری به زائرین می دهند.

صادرات این محصول عمدتا به شکل زمینی صورت می گیرد تا افزایش قیمت کمتری روی محصولات صورت گیرد. بعد از صادرات این محصول در بین نمایندگی های فعال در این کشورها توزیع می شود. خریداران تمایل بیش تری به خرید نمایندگی ها دارند اما گلاب ها به بازارها و فروشگاه های واقع در این کشورها نیز فروخته می شود و مردم راحت تر می توانند این محصولات را از این فروشگاه ها خریداری کنند. فروشگاه های اینترنتی مربوط به نمایندگی های کشورهای وارد کننده نیز گزینه بسیار مناسبی برای خرید می باشند.