تبلیغ فریم عینک گلکسی توسط معروف ترین بازیگر مرد دنیا

فریم عینک گلکسی با استفاده از فرآیندهای فرز که توسط پانتوگراف کنترل می شوند از صفحات به دست می آیند استو پروپیونات سلولز (پروپینات و استوبوتیرات)، ماده ای که ارزش کمتری دارد، برای این افراد ضعیف نیست زیرا بسیاری از انواع ساخت و طراحی فقط با این نوع مواد به دست می آیند.

برای ساخت عینک فلزی از یک سیم کشیده شده به شکل “u” شروع می کنیم که متعاقباً خم می شود، جوش داده می شود و تا زمانی که فریم تمام شده به دست می آید کار می شود قاب ها متعاقباً تحت انواع مختلف پوشش و رنگ آمیزی قرار می گیرند.

اگر با دقت نگاه کنید متوجه سه عدد می شوید که داخل فریم عینک شما چاپ شده است آنها معمولا در قسمت داخلی یکی از دو بازوی فریم (میله های فریم که عینک را در پشت گوش نگه می دارند) یافت می شوند.

اعداد نشان دهنده اندازه قاب عینک و به طور خاص:

کالیبر لنز

عرض پل (فاصله بین دو عدسی)

طول میله ها

هر سه اندازه گیری به میلی متر (میلی متر) داده شده است برای مثال فرض کنید این سه عدد را در داخل کادر خوانده اید: 48-19-140.

عدد اول – کالیبر لنز – نشان دهنده عرض افقی لنزها است در این حالت، عرض دهانه های فریمی که لنزها در آن قرار می گیرند، 48 میلی متر است به طور کلی، در اکثر فریم ها کالیبر بین 40 میلی متر تا 62 میلی متر است.

عدد دوم – اندازه پل – فاصله بین لنزها را نشان می دهد به عبارت دیگر، اندازه گیری “پل” است، یعنی بخشی از قاب که روی بینی قرار دارد در این حالت پل 19 میلی متر عرض دارد در بیشتر موارد، اندازه پل قاب ها از 14 میلی متر تا 24 میلی متر متغیر است.

عدد سوم – طول معابد – نشان دهنده طول “میله های” قاب است که از لولا تا انتهای عقب معبد اندازه گیری می شود در این حالت میله 140 میلی متر طول دارد طول میله ها به طور کلی از 120 میلی متر تا 150 میلی متر متغیر است.

اغلب در تنظیمات، یک مربع کوچک (به جای خط تیره) پیدا می کنید که اندازه گیج را از اندازه پل جدا می کند.

چاپ داخل قاب، علاوه بر کالیبر، عرض پل و طول معابد، ممکن است اعداد دیگری (یا حروف و نام‌ها) را نیز بیابید آنها معمولاً مدل و/یا رنگ قاب را نشان می‌دهند.