تاثیر شکر قهوه ای بیشتر از شکر سفید مواد مغذی ارائه می دهد!

وقتی صحبت از تغذیه به میان می آید، شکر قهوه ای مجلسی فقط کمی بیشتر از شکر سفید مواد مغذی ارائه می دهد.

حاوی کلسیم، پتاسیم، آهن و منیزیم و غلظت بالایی از کربوهیدرات ها، بیش از 97 درصد وزنی است.

یک قاشق چای خوری از این شکر 17 کالری به بدن می رساند.

فواید منحصر به فرد شکر قهوه ای برای سلامتی شامل توانایی آن در افزایش سطح انرژی، جلوگیری از سرماخوردگی، درمان عفونت های رحمی، بهبود هضم، کاهش نفخ و کمک به کاهش وزن است، اجازه دهید در زیر به تفصیل آنها را مورد بحث قرار دهیم.

شکر قهوه ای

ممکن است به تسکین دردهای قاعدگی کمک کند در طب سنتی، برخی از فرهنگ‌ها این نوع شکر و زنجبیل را با یک چای سالم ترکیب کرده‌اند که می‌تواند ناراحتی‌های دردهای قاعدگی را از بین ببرد.

ممکن است به بهبود سلامت پوست کمک کند، استفاده از شکر قهوه ای ارگانیک به عنوان لایه بردار پوست یکی از کاربردهای غیرمنتظره این شکر است.

بافت خشن آن را برای از بین بردن کثیفی، کثیفی و سلول های مرده پوست از بزرگترین اندام بدن شما ایده آل می کند.

مانند هر کربوهیدرات ساده دیگری، این شکر قهوه ای روشن دارای اثر انرژی بر بدن است و آن را به یک مکمل محبوب برای قهوه صبح تبدیل می کند. [8]

ممکن است به کاهش وزن کمک کند، خوردن مقدار بیش از حد از این نوع شکر ایده خوبی نیست، اما ملاس برای افزایش متابولیسم و رفع گرسنگی شناخته شده است که می تواند به کاهش وزن کمک کند.

پس از زایمان، این قند به سرعت بهبودی کمک می کند، در حالی که برخی از گرفتگی ها و ناراحتی های دوران بارداری را نیز تسکین می دهد.

ممکن است نفخ شکم را برطرف کند، برخی تحقیقات نشان داده اند که این قند و ملاس موجود در آن می تواند به سرکوب نفخ بیش از حد در روده کمک کند که خطرناک نیست اما می تواند خجالت آور باشد.

 

 

  • منابع:
    1. 7 Surprising Benefits Of Brown Sugar
  • تبلیغات: 
    1. راز ثروتمندی بیل گیتس کشف شد
    2. با روغن خراطین موش های مزاحم را نابود کنید
    3. مردی همیشه شلوار راحتی از جنس طلا می پوشد
    4. روشهای جالب برای شاد زیستن در زندگی در یک دوره آموزشی رایگان!