بالش طبی پاک سمن موجب مرگ پیرمرد 80ساله شد

در حالی که برخی افراد دوست دارند روی بالش طبی پاک سمن بخوابند، برخی دیگر آن ها را ناراحت می کنند اگر اغلب با درد گردن یا کمر از خواب بیدار می شوید، ممکن است وسوسه شوید که بدون خواب بخوابید.

خوابیدن بدون بالش فوایدی دارد با این حال، این مزایا برای همه یکسان نیستند خوابیدن بدون بالش تنها در صورتی مفید است که در یک موقعیت خاص بخوابید.

برای آشنایی با مزایا و معایب خواب بدون بالش، از جمله نکاتی در مورد نحوه انجام آن، ادامه مطلب را بخوانید.

فواید خوابیدن بدون بالش طبی
بسته به نحوه خوابیدن، ممکن است بعد از خوابیدن روی سطح صاف احساس بهتری داشته باشید.

آیا خوابیدن بدون بالش طبی می تواند به وضعیت بدن کمک کند؟
بالش ها برای نگه داشتن ستون فقرات شما در یک موقعیت خنثی طراحی شده اند آنها گردن شما را با بقیه بدن شما هماهنگ می کنند، که از وضعیت بدنی خوب پشتیبانی می کند.

به این ترتیب، تحقیقات تنها بر روی بهترین نوع بالش برای وضعیت بدن متمرکز شده است دانشمندان مطالعه نکرده اند که خوابیدن بدون بالش چگونه بر ستون فقرات تأثیر می گذارد.

اما کسانی که معده می‌خوابند ممکن است از کنار گذاشتن بالش سود ببرند.

به گفته مرکز پزشکی دانشگاه روچستر، خوابیدن روی شکم ستون فقرات شما را در وضعیت غیر طبیعی قرار می دهد این به این دلیل است که بیشتر وزن شما در وسط بدن است این به کمر و گردن شما فشار می آورد و باعث می شود که ستون فقرات انحنای طبیعی خود را حفظ کند.

خوابیدن بدون بالش طبی می تواند سر شما را صاف نگه دارد این ممکن است مقداری از فشار روی گردن شما را کاهش دهد و باعث تراز بهتر شود.

اما این در مورد سایر موقعیت های خواب صدق نمی کند اگر به پشت یا پهلو بخوابید، خوابیدن بدون بالش ممکن است بیشتر از اینکه مفید باشد، ضرر دارد.

بهتر است از یک بالش برای خنثی نگه داشتن ستون فقرات خود استفاده کنید.