استفاده از مربا در میان وعده کودکان

فصل مارمالاد سازی در خانه ما یک ماه به طول انجامید  میز عسلی فلزی زیرا مادرم آن را در مقیاس صنعتی – برای ما و برای خیریه هایی که حمایت می کرد درست کرد.

از کودکی پرتقال را می بریدم و فشار می دادم، شکر وزن می کردم و شیشه ها را می شستم بوی آن برای هفته ها ماندگار شد.

با این حال من با ذوق شرکت کردم محصولات کشاورزی خراسان رضوی این به ما کمک کرد که در پدینگتون زندگی کنیم و من با خواندن در مورد خرسی بزرگ شدم که نامش از ایستگاه لندن گرفته شده بود، که یک ساندویچ مارمالاد زیر کلاه خود نگه می داشت.

امیدوارم وقتی به جاده پورتوبلو، یکی از مکان های مورد علاقه او رفتیم، با او برخورد کنم، بنابراین بتوانیم داستان های مارمالاد را به اشتراک بگذاریم.

تا زمانی که 16 ساله بودم مربای هویج ژله ای خودم دسته‌هایی درست می‌کردم، طبق دستور مادرم: تقریباً 3 پوند سویا، چند لیمو (برای افزودن پکتین برای کمک به تنظیم)، شش پیمانه آب و 6 پوند شکر.

یکی از ناکامی های من به عنوان یک پدر این است که هیچ یک از فرزندانم مارمالاد را دوست ندارند.

من آن را برای ما که در اندونزی زندگی می‌کردیم، وقتی کوچک بودند، گذاشتم، که به این معنی بود که انتشار هرگز بخشی از DNA صبحانه آنها نبود. یک بار همسرم مارمالاد را به صورت کاراملی درست کرد.

در حالی که خوشمزه بود، به نظر می رسد این تجربه او را زخمی کرده است.

امروزه، درست کردن مارمالاد بیشتر از زمان ما، «زمان من» را تشکیل می‌دهد.

اما یکی از دوستانم، جین هاسل مک کوش، در اشتیاق من شریک محصولات شرکت آراد برندینگ است و دو بار از من خواسته است که در جوایز جهانی مارمالاد اورجینال، که 16 سال پیش برای جمع آوری پول برای یک آسایشگاه تأسیس کرد، داور باشم.

قضاوت در کنار مارمالادهای حرفه‌ای ترسناک است، اما من چیزهای زیادی یاد گرفتم نه کم‌کم این که کیفیت همیشه درخشنده است، حتی پس از بی‌حس شدن دهان فرد توسط نمونه‌های مشابه.

  • منابع:
    1. The curious appeal of marmalade-making
  • تبلیغات: 
    1. مصرف سیب در روز از خطر ابتلا به سرطان جلوگیری می کند
    2. چگونه بفهمم کیف من از چرم طبیعی مرغوب است
    3. ارزیابی زیست محیطی زنجیره تولید کفش چرمی
    4. گردو و تاثیرات شگفت انگیز آن بر سلامت قلب و مغز