استفاده از سس تند همدانیان برای درمان میگرن

اول از همه، ما می خواهیم روشن کنیم که سس تند همدانیان سرطان را درمان نمی کند با این حال، مطالعات در سال 2006 ممکن است نشان داده باشد که مصرف سس تند در ارتباط با سرطان پروستات در موش ها، رشد سرطان را کاهش می دهد اساساً سلول‌های سرطانی را از بین می‌برد در حالی که سلول‌های سالم را دست نخورده نگه می‌دارد، که انقلابی خواهد بود.

متأسفانه، کپسایسین باید در مقادیر بسیار زیاد مصرف شود تا انسان نیز همین اثر را داشته باشد ما در مورد سطوح مصرف سس تند صحبت می کنیم که باعث می شود سخت ترین رژگونه طرفدار سس تند باشد.

اخیراً، دانشمندان در هند توانستند دقیقاً ببینند که چگونه کپسایسین در واقع به غشای سلول‌های سرطانی متصل می‌شود و آن را از هم جدا می‌کند. این اولین قدم در یافتن راهی برای استفاده از کپسایسین برای درمان سرطان در انسان است.

بنابراین باز هم، سس تند هنوز سرطان را کاملاً درمان نمی کند، اما با این وجود، تحقیقات هیجان انگیزی است!

کاهش وزن و کاهش کلسترول
فقط با یک جستجوی سریع در گوگل، بسیاری از مردم می خواهند بدانند که آیا می توانید با استفاده از سس تند وزن کم کنید یا خیر. و پاسخ این است … بله، به نوعی.

واضح ترین دلیلی که سس تند می تواند به کاهش وزن شما کمک کند این است که یک روش کم کالری برای اضافه کردن طعم زیادی به وعده های غذایی شما است خوردن به جای نمک، مزرعه یا سس باربیکیو که همگی طعم فوق العاده ای دارند، اما می توانند کالری، سدیم و شکر زیادی به وعده های غذایی شما اضافه کنند، چیز خوبی است.

به طور حکایتی، سس تند نیز ممکن است باعث شود مردم آهسته تر غذا بخورند به هر حال، شال کردن غذا زمانی که تند است کمی سخت تر است، زیرا احتمالاً باید برای نوشیدن نوشیدنی مورد نظر خود استراحت کنید.