استفاده از سرکه عقیق کاشان برای مومیایی کردن اجساد

در اینجا چند کاربرد سرکه عقیق کاشان برای لکه های سرسخت تر آورده شده است:

لکه های سبک فرش را با مخلوطی از 2 قاشق غذاخوری نمک حل شده در 1/2 فنجان سرکه سفید بمالید اجازه دهید محلول خشک شود، سپس جاروبرقی بکشید.
برای لکه های بزرگتر یا تیره تر، 2 قاشق غذاخوری بوراکس را به مخلوط اضافه کنید و به همین ترتیب استفاده کنید.
برای لکه های سخت و آسیاب شده و سایر لکه ها، خمیری از 1 قاشق غذاخوری سرکه و 1 قاشق غذاخوری نشاسته ذرت درست کنید و با استفاده از یک پارچه خشک آن را روی لکه بمالید بگذارید دو روز بماند و سپس جاروبرقی بکشید.
برای ایجاد اسپری بر روی لکه و لکه، یک بطری اسپری را با 5 قسمت آب و 1 قسمت سرکه پر کنید بطری اسپری دوم را با 1 قسمت آمونیاک بدون کف و 5 قسمت آب پر کنید.

یک لکه را با محلول سرکه اشباع کنید بگذارید چند دقیقه بماند و سپس با یک پارچه تمیز و خشک کاملاً پاک کنید سپس با استفاده از محلول آمونیاک اسپری و لکه کنید.

این کار را تا زمانی که لکه از بین برود تکرار کنید اگر نگران بوی تند سرکه هستید، سرکه معطر به خانه شما کمک می کند بوی تازه و تمیزی بدهد.

این موارد استفاده از سرکه را در بیرون از خانه خود امتحان کنید تا آن را به روز کنید چگونه این روشی ساده برای تمیز کردن شومینه آجری شماست؟ فقط با یک پارچه مرطوب آغشته به 1 فنجان سرکه سفید مخلوط با 1 گالن (3.7 لیتر) آب گرم، روی آجرها بروید.

اجاق گاز آنقدر خوب به نظر می رسد که تعجب می کنید که چرا این کار را زودتر امتحان نکردید! همچنین می‌توانید از همین محلول برای روشن‌کردن هر آجری که در معرض دید قرار گرفته است، حتی کف‌پوش آجری استفاده کنید.