اسباب بازی گناوه که موجب مرگ یک پسربچه ی آلمانی شد

اسباب بازی گناوه چیزی بیشتر از سرگرمی هستند کودکان سیستم های عاطفی را توسعه می دهند، ماندگاری اشیاء را یاد می گیرند و مهارت های حرکتی خود را با بازی با اسباب بازی ها توسعه می دهند.

هر سنی مراحل رشد خود را دارد که می توانید با تهیه اسباب بازی های مناسب از آنها حمایت کنید.

اما کدام اسباب‌ بازی‌ها با کدام سن مناسب‌ترند؟ ما اسباب بازی ها را در هر گروه سنی با استفاده از محصولات خود به عنوان نمونه ردیف کرده ایم!

اسباب بازی برای کودکان 0-1 ساله: نوزاد تازه متولد شده در چند ماه اول زیاد می خوابد آنها همچنین هنوز توانایی گرفتن چیزی را ندارند، بنابراین اجسام متحرکی که صدا تولید می کنند بسیار جالب هستند.

به عنوان مثال جعبه های موسیقی را در نظر بگیرید صدا منبع دائمی سرگرمی است! وقتی حدود نیم ساله شوند سعی می کنند چیزهایی را بگیرند.

بنابراین جغجغه ها انتخاب خوبی برای آن مرحله سنی هستند.

اسباب بازی

اسباب بازی برای کودکان 1-4 ساله

هنگامی که کودک شما حدود یک ساله است، شروع به کشف انجام کارهای فردی می کند آنها از کپی برداری از اقدامات شما یا کمک به شما لذت زیادی می برند.

بنابراین کارد و چنگال کودکان هدیه خوبی است زیرا آنها می توانند در حین بازی یاد بگیرند. می‌توانید کار را با دست دادن به کودکتان با کارد و چنگال شروع کنید و در نهایت به او اجازه دهید کار را به دست بگیرد.

اسباب بازی برای کودکان 4-6 ساله

در این سن کودک شما قبلاً مهارت های بسیار زیادی را توسعه داده است آنها یک کودک نوپا شده اند! از این پس، اسباب بازی های آموزشی برای توسعه بیشتر بسیار مفید هستند.

مثلا یک صندوق پول خوب! جعبه های پول به شکل کامیون برای پسر یا به شکل کفشدوزک برای دختر می آید.

شما تعجب خواهید کرد که ببینید آن جعبه های پول چقدر ماجراجویی خواهند کرد!